• EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.08
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.08

        • 08.04.2020 10:24
        • Dzień dobry!  Dzisiaj ostatni dzień nauki przed świętami. Wiosenna przerwa świąteczna trwa od 09.04 - 14.04.2020. Spotykamy się przed szkolnym ekranem 15.04 (środa:)

          Dzisiaj ,,przeskoczymy" sobie w książkach i ćwiczeniach z edukacji polonistycznej na sam koniec- do tematów świątecznych.

          Czytamy w podręczniku s.82-83 tekst ,,Wielkanocna niespodzianka" oraz s.84,,Wielkanocne tradycje". Odpowiadamy ustnie na pytania do tekstu. Uzupełniamy ćwiczenia s.90 ćw.1- całym zdaniem, ćw. 2, ćw.3- do zeszytu

          Piszemy:               Lekcja            08.04.2020

          Temat: Świąteczne życzenia.

          Ułóż i napisz życzenia świąteczne dla wybranej osoby ( lub grupy osób).

          Pamiętaj o wielkiej literze w zwrotach grzecznościowych( Tobie, Ciebie itp.)

          Pod spodem narysuj mały świąteczny rysunek. Wykonujemy również ćwiczenie 4,5, 6,7,8,9. Ćw.6 czytamy zmieniając na czas przyszły - nie musisz zapisywać w zeszycie. 

          Matematyka s. 32-33 ,,Sprawdzam siebie"

          Praca techniczna: Wykonujemy ciekawą pisankę (dowolną techniką), może być zajączek, stroik świąteczny i przesyłamy do oceny ( po świętach :) Pamiętajcie o przeczytaniu lektury ,,Brzydkie kaczątko". Miłej pracy ! Wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych( niespodzianka w załączniku dla wszystkich :) Pozdrawiam! Rodzicom dziękuję za pomoc :)

        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.07
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.07

        • 08.04.2020 10:23
        • Dzień dobry! Dzisiaj czytamy ze zrozumieniem tekst z podręcznika s.55-56 ,,Z wiosną na ratunek". Odpowiadamy ustnie na pytanie 1,2,3,4 pod tekstem. Wykonujemy w ćwiczeniach zadanie 1- zaznaczamy wędrówkę chłopca, ćw.2- kropkę w zeszycie. Piszemy:

          Temat: Ukladamy zdania.

          Układamy 2-3 zdania z wybranymi połączeniami wyrazowymi np. Uważne dzieci spostrzegły na leśnej drodze dwie malutkie sarenki. ( czasowniki podkreślamy). Uwaga na końcówki -li, - ły .

          Ćw.3 Wiemy jak wyglądają rośliny podane w ramce- wpiszcie je we właściwej formie. Pamiętaj o pierwszym zdaniu( wielka litera!).

          Ćw.4 i 5 - łatwe. Ćwiczenie 5- poszukaj wiadomości w internecie lub w książkach przyrodniczych( jeżeli takie posiadasz w domu) i uzupełnij zdania.

          Matematyka s.31 ,,Pomyślę i rozwiążę" - zad.1,2,3,4. - utrwalenie wiadomości. Zad.1 Przypominam:______________  linia prosta, 

          łamana, to gdybyś tę linię połamał na kilka prostych odcinków __/. 

          Utrwalamy piosenkę ,, Nie ma jak dom"- YouTube - śpiewamy wszyscy:)

        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.06
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.06

        • 08.04.2020 10:23
        • Dzień dobry! Dzisiaj będziemy doskonalić umiejętność układania i pisania opowiadania. Ćwiczenie 5, s.61. Przeczytaj wstęp i na podstawie ilustracji i własnych pomysłów dopisz rozwinięcie i zakończenie opowiadania. Napisz najpierw w brudnopisie, ponieważ zawsze łatwiej poprawić treść i błędy, a potem napisz starannie w ćwiczeniach. Przeczytaj całość. 

          Kolejne ćwiczenie s.62- ćw.3 ( przypomnienie wiadomości o rzeczowniku)- kropka też( uwaga !-podkreśl wyrazy z rz tylko po spółgłoskach), potem wpisz je do krzyżówki s.63.- dopasuj wyrazy do kratek. Kropka pod krzyżówką dla chętnych. Myślę, że nie sprawi wam problemu ćw.4 . Należy wpisać brakujące wyrazy( po kolei) do wesołego wierszyka. Pamiętajcie o wielkiej literze na początku zdania. Przeczytajcie cały wiersz. Dużo wyrazów z trudnościami ortograficznymi- postarajcie się je zapamiętać.

          Matematyka s.30 zad.5,6,7,8,9 ( kropki też). Zadania nie są trudne:)

          zad.1 - przypominam sprawdzenie dzielenia za pomocą mnożenia np.

                     24:4=6,      bo         6.4=24      itd.

          Zadanie z edukacji przyrodniczej do wykonania i przesłania do oceny po ok. 2 tygodniach ( jak urośnie) podręcznik s.54 ćw.1 razem z kropką.

          Zakładamy hodowlę fasoli - wyniki obserwacji rysujemy na kartce z bloku i notujemy wzrost rośliny: po 3 dniach, po tygodniu, po 2 tygodniach-(rysujemy takie słoiczki jak w podręczniku). Jeżeli będzie problem z fasolą załóżcie hodowlę rzeżuchy lub cebuli. Po wyrośnięciu robimy zdjęcia rośliny wraz z obserwacją na kartce i przesyłamy do oceny ( wszyscy :)

          Miłej pracy! :) 

          Dziękuję rodzicom za pomoc. Pozdrawiam.

    • Kontakty

      • Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Orła Białego Wałbrzych, ul. Wańkowicza 13
      • 748470989
      • ul. Wańkowicza 13 58-304 Wałbrzych Poland
      • Izabella Mazurek
      • Krystyna Baczyńska
      • Dorota Leksztan Monika Rajca
  • Galeria zdjęć

      brak danych