JĘZYK ANGIELSKI - 2020.05.05
- 05.05.2020 09:01
Dzień dobry, celem dzisiejszej lekcji jest powtórzenie nazw kolorów. Uczyliśmy się ich we wrześniu, więc powtórka jest wskazana.
Uczyliśmy się następujących kolorów: red- czerwony, yellow- żółty, pink-różowy, green- zielony, blue- niebieski, orange – pomarańczowy, purple – fioletowy, brown- brązowy, black – czarny, grey – szary, white - biały
To jest link do piosenki, którą śpiewaliśmy w szkole:
www.youtube.com/watch?v=YyFLBTTAbSE
Proszę, żeby dzieci zaśpiewały piosenkę.
2020-05-04
- 04.05.2020 10:03
- Harmonia przyrody
2020-04-30
- 30.04.2020 13:24
Zabawy słowami :
1. Zabawa „Dokończ słowo”
2. Zabawa „Co to za słowo?”
3. Zabawa „Podziel na sylaby "
4. Zabawa językowa „Bardzo długie zdania”
Jak powstało państwo polskie :
www.youtube.com/watch?v=yMWBZkLlaa0
Rozmowa dotycząca tego o dzieci usłyszały. Powtórzenie informacji jak się nazywa stolica Polski.
Symbole narodowe:
www.youtube.com/watch?v=FJ83BRqFPBA
Proszę narysować flagę Polski – góra oczywiście zostaje biała, dół flagi wyklejamy papierem kolorowym. Dziecko rozrywa papier na małe kawałki i przykleja.
Prosiłabym porozmawiać z dziećmi jakie święto obchodzimy 1 -3 maja. Znalazłam taki krótki filmik, który w łatwy sposób wyjaśnia co to za święta. www.youtube.com/watch?v=GgEjqszlMfE
pisupisu.pl/przedszkole/odkrywankam-4
Dzisiaj proponuje taką stronę – tam po lewej stronie możecie Państwu wybrać co dzieci mogą robić J proponuje alfabet i cyfry – do utrwalenia.
2020-04-29
- 29.04.2020 13:39
- „Dżdżownice – mali ogrodnicy” – założenie hodowli.
JĘZYK ANGIELSKI - 2020.04.28
- 28.04.2020 11:53
Dzień dobry, głównym celem dzisiejszej lekcji jest utrwalenie nazw produktów spożywczych. Słyszałam jednak od pani Agaty, że dzieci całkiem dobrze liczą, więc wyszukałam zadanie, które łączy angielski i liczenie.
Przypominam, że uczyliśmy się następujących wyrazów po angielsku: ham (szynka), tomato(pomidor), chicken(kurczak), carrot(marchewka), yoghurt(jogurt) oraz banana(banan).
Proszę, żeby dziecko poszło z rodzicem do kuchni i spróbowało nazwać po angielsku produkty spożywcze, które się tam znajdują.
W załączniku jest zadanie. Nie trzeba go drukować. Można zamiast tego narysować na kartce cztery siatki na zakupy. W każdej siatce mają znaleźć się dwa produkty, dlatego mamy do każdej siatki wykonać dwa działania. Ich wynik pokaże nam, jaki produkt narysować w siatce. Po lewej stronie wszystkim produktom przypisano cyferki.
lekcja.pdf