• EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.05.13
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.05.13

        • 13.05.2020 10:32
        • Dziś kontynuujemy temat związany z udzielaniem pierwszej pomocy. Jak należy zachować się w sytuacjach zagrażających naszemu lub czyjemuś zdrowiu.

          Edukacja polonistyczna – przeczytajcie dokładnie teksty i obejrzyjcie ilustracje z podręcznika część 3 s. 66-67 „Spokojnie, to tylko wypadek”. Zapytajcie Rodziców co znajduje się w Waszych domowych apteczkach? Jeśli to możliwe przećwiczcie niektóre sposoby udzielania pomocy. W zeszycie ćwiczeń część 3 wykonajcie zadania s. 73 – 74.

          Edukacja matematyczna – w zeszycie do matematyki piszemy Lekcja, Temat: Ćwiczymy odejmowanie do stu. Pod tematem wpisujemy działania z podręcznika cz. 2 zadanie 5 s. 41. Działania obliczamy sposobem na rozpisanie ujmując do pełnej dziesiątki np.: 56 – 7 = 56 – 6 – 1 = 50 – 1 = 49; 42 – 8 = 42 – 2 – 6 = 40 – 6 = 34 (zadanie do sprawdzenia i odesłania)

          Edukacja przyrodniczo – społeczna – obejrzyjcie proszę filmik dotyczący zasad udzielania pierwszej pomocy. Nauczcie się (a właściwie powtórzcie) jak wzywamy pomoc.

          https://www.youtube.com/watch?v=5i6ngsLmULo

        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.05.12
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.05.12

        • 12.05.2020 08:51
        • Kochani, dziś bardzo ważny temat: „Co zrobić, gdy zdarzy się wypadek?” Wiem, że wiele już o tym wiecie, ale bywają sytuacje bardzo różne i nigdy nie za dużo na ten temat.

          Edukacja polonistyczna – czytanie opowiadania pt.: „Bardzo ważny telefon” podręcznik część 3 s. 64 – próba odpowiedzi (ustnie) na pytania 1 – 3 pod tekstem. Polecenie 4 poćwiczcie z kimś z domowników. Zadania z zeszytu ćwiczeń część 3 s. 71. Rozwiązanie zadania 2 należy wpisać do zeszytu – piszemy w zeszycie Lekcja, Temat: Udzielamy pomocy. Pod tematem zapisujemy utworzone zdania. (zadanie do sprawdzenia i odesłania)

          Edukacja matematyczna – zadania 2 i 3 z zeszytu ćwiczeń część 3 s. 49. Obliczenie w zadaniu 2 zapisujemy rozpisując poznanym sposobem. (zadanie do sprawdzenia i odesłania).

        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.05.11
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.05.11

        • 11.05.2020 10:56
        • Edukacja polonistyczna – czytanie opowiadania pt.: „ Dla kogo ta ścieżka?” podręcznik część 3 s. 62 – próba odpowiedzi (ustnie) na pytania 1 – 3 pod tekstem. Zwróćcie szczególną uwagę na pytanie 2. Zeszyt ćwiczeń część 3 zadania 1 – 2 s. 69 (wykonujemy zgodnie z poleceniem).

          Edukacja matematyczna - w podręczniku część 2 s. 40 pokazano sposób odejmowania w działaniach typu: 53 – 7 = w liczbie dwucyfrowej (od której odejmujemy) jedność jest mniejsza od liczby odejmowanej (jednocyfrowej). Przeczytajcie objaśnienia uważnie. Spróbujcie przypomnieć sobie ten sposób odejmowania. W zeszycie do matematyki zapiszcie: Lekcja, Temat: Odejmowanie do stu. Pod tematem przepiszcie przykłady z zadania 1 – zeszyt ćwiczeń matematycznych cz.2 s. 49 i obliczcie przykłady tym sposobem: 33 – 5 = 33 – 3 – 2 = 30 – 2 = 28. (zadanie do sprawdzenia i odesłania).

        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.05.07
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.05.07

        • 07.05.2020 09:17
        • Edukacja polonistyczna – Odczytanie wiersza pt. „Czemu, wróbelku?” – podręcznik s. 59 – próba odpowiedzi na pytania 1 – 3 zawarte pod tekstem. Z zeszytu ćwiczeń część 3 s. 68 zadania 1 – 3. W zeszycie do j. polskiego zapisujemy Lekcja, Temat: Moje usposobienie. Pod tematem napiszcie proszę odpowiedź na pytanie: „ Co mnie najbardziej cieszy?” Możecie zacząć tak: Najbardziej cieszy mnie kiedy….; lub Najbardziej cieszy mnie gdy…..  itp. (zadania do sprawdzenia i odesłania)

          Edukacja matematyczna – Zeszyt ćwiczeń część 2 s. 48 – zadania 1 – 4 . Zadanie 1 może sprawić Wam pewną trudność, dlatego podam przykładowe jego rozwiązanie. Można na przykład ułożyć taką treść: Na początku Adaś miał 27 temperówek w różnych kolorach: zielonym, fioletowym i niebieskim. Od kolegi dostał jeszcze 3 temperówki niebieskie i dwie żółte. Ile teraz Adaś ma temperówek? Obliczenie: 27 + 3 + 2 = 30 + 2 = 32. Spróbujcie ułożyć własną treść – zapisujemy tylko pytanie, obliczenie i odpowiedź. (zadania do sprawdzenia i odesłania)

          Edukacja plastyczna – Na kartce z bloku narysuj siebie – swoją minę, która pokaże w jakim zwykle jesteś nastroju. (zadane do sprawdzenia i odesłania)

    • Kontakty

      • Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Orła Białego Wałbrzych, ul. Wańkowicza 13
      • 748470989
      • ul. Wańkowicza 13 58-304 Wałbrzych Poland
      • Izabella Mazurek
      • Krystyna Baczyńska
      • Dorota Leksztan Monika Rajca
  • Galeria zdjęć

      brak danych