EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.17
- 19.04.2020 15:18
- Elementarz odkrywców - podręcznik edukacja polonistyczna s.58-59; rozmowa na temat pól uprawnych - kierowana pytaniami z podręcznika (s.59) oraz pytaniami pomocniczymi: Co rośnie na polach poza roślinami uprawnymi? Jakie zwierzęta mają swoje domy na polach ? Czy pola uprawne wyglądają tak samo przez cały rok ? Co jeszcze sieje się lub sadzi na polach, jakie rośliny ? Czy są maszyny, które pomagają ludziom w pracach polowych?
- W zeszycie w trzy linie proszę,aby dzieci zapisały 3 zdania (najlepiej z pamięci)
1) Na polu rolnik uprawia zboża.
2) Zwierzęta na polu szukają jedzenia.
3) Pola uprawne zmieniają się przez cały rok.
- Elementarz odkrywców matematyka s.24
- Praca plastyczna - "Mieszkańcy pól uprawnych" - rysunek dowolnego zwierzęcia, które "mieszka" na polu uprawnym (np.mysz, przepiórka, kuropatwa, skowronek, bażant, zając, biedronka, mrówka, ślimak) lub bywa na polach w poszukiwaniu pokarmu (szpak, wrona, wypasane na polach zwierzęta hodowlane) - technika dowolna.
- Wróć do listy artykułów
Ostatnie artykuły