• EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.16
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.16

        • 16.04.2020 06:45
        • Przeczytałeś lekturę?

          Zrób metryczkę książki „Rady nie od parady, czyli wierszyki z morałem”

           

          Autor

          Tytuł

          Ilustrator

          Ulubieni bohaterowie ( wybierz 4 – 5)

          Rok wydania

           

           

          Każdy wierszyk zakończony jest morałem, czyli mądrością . Wybierz trzy takie mądrości i zapisz starannie w zeszycie . Dopisz imię bohatera lub bohaterów, których ten morał dotyczy.

           

          16 kwietnia 2020 r.

           

          Przykład:

          1.

          Każdy duży i silniejszy pod opiekę bierze mniejszych! - Dwa dryblasy, Kuba i Stach

          2.

          3.

          Naucz się pięknie czytać wybranego wiersza. Chętnie cię posłucham na żywo lub na filmiku- jak wolisz.

           

          Narysuj obrazek do wybranego wiersza.

           

          Matematyka

          Kartkówka nr 3

          Kaligrafia „Cyferki”- 24,25,26,27.

        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.15
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.15

        • 16.04.2020 06:43
        • Witajcie kochani po świętach. Wypoczęliście? Zapraszam do nowych zadań.

          Dziś napiszemy zdania z pamięci:

          Otwórz zeszyt, zapisz datę

          15 kwietnia 2020 r.

          Pisanie z pamięci

          Przeczytaj i zapisz zdania:

           

          Ćmy to nocne motyle. Gdy zapada zmrok, lecą do światła.

           

          Przeczytaj co napisałeś, policz wyrazy w pierwszym zdaniu, powtórz je z pamięci. Policz wyrazy w drugim zdaniu, powtórz je z pamięci, zauważ, że w tym zdaniu jest przecinek. Przeczytaj oba zdania, powtórz je z pamięci. Przyglądnij się jeszcze raz napisanym zdaniom, który wyraz jest dla ciebie trudny – podkreśl go, zapamiętaj pisownię. Jeśli jesteś dobrze przygotowany – zakryj napisane zdania i napisz je teraz z pamięci.

          Teraz porównaj napisane zdania, sprawdź jak sobie poradziłeś, postaw sobie ocenę. Jeśli znalazłeś błąd, zaznacz go w kółko i napisz wyraz jeszcze raz poprawnie.

          Jeśli błędów jest więcej niż trzy, napisz oba zdania jeszcze raz.

           

          Przygotowałam dla was krótkie kartkówki.

           

          Z matematyki – kartkówka 4. Trzeba sobie przypomnieć zapisywanie godzin, zaglądnijcie do podręcznika s. 12,13,14 ć. s.20

          Język polski – kartkówka 3

          Jeśli chcesz mi opowiedzieć o swoi świętach, narysuj to starannie. Obrazki pooglądamy wspólnie na fb.

          Życzę powodzenia.

        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.08
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.08

        • 07.04.2020 16:57
        • Jeszcze jesteśmy w teatrze.

          Elementarz s. 72 – 73

          – przeczytaj tekst na s.72, a potem jeszcze raz, z podziałem na role- zaproś kogoś do zabawy. Przypomnij sobie słowa związane z teatrem i rodzaje lalek teatralnych el. s. 73

          Ćwiczenia s. 62

          Elementarz odkrywców s. 54 – 55 „Bawimy się w teatr”

          Matematyka ćwiczenia s. 39 – 40 –zadanie na ocenę, proszę o zdjęcia.

          Nie wszystkie „Fantazje” słyszałam. Zapraszam - do usłyszenia.

        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.07
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.07

        • 07.04.2020 10:21
        • Dziś porozmawiacie o teatrze. Posłuchacie jak Kuba i Buba przygotowywali się do wizyty w teatrze. Posłuchajcie opowiadania – audiobook na naszej stronie internetowej, ostatni rozdział „Czyste ubranie”17 minuta 49 sekunda nagrania.

          Elementarz s. 71

          Ćwiczenia s. 60 – 61

          Matematyka

          Spotkanie z liczbą 20

          Podręcznik s.29, z. 1, 2, 3, obliczenia zapisz w zeszycie.

          Ćwiczenia s. 38

          Kaligrafia – ś- i - si-

          Pozdrawiam moich dzielnych pracusiów.

        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.06
        • EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - 2020.04.06

        • 06.04.2020 11:11
        • Zadania na poniedziałek 6.04.2020 r.

           

          Spotkanie z literą - ć - i dwuznakiem - ci - . Przygotuj kartoniki do głoskowania. Poszukaj słów, które rozpoczynają się głoską - ć - , potem takich, które kończą się na - ć - i maja - ć - w środku.

           

          Otwórz elementarz s. 68 – 69 i 70, przeczytaj wyrazy na marginesach. Ułóż modele wyrazów:

          ćma, pływać, paproć, boćki, ciasto, bocian, zdjęcia.

          Przeczytaj tekst. Porozmawiaj na jego temat. Przyglądnij się dzieciom na s. 70, przeczytaj zdania , wykonaj polecenia pod obrazkami.

           

          Ćwiczenia s.59

           

          Matematyka

          Spotkanie z liczbą 20

          Podręcznik s.29, z. 1, 2, 3, obliczenia zapisz w zeszycie.

          Ćwiczenia s. 38

           

          Czekam na odważnych, którzy zechcą wyrecytować wiersz.

          Pozdrawiam ciepło wszystkich pilnych pierwszoklasistów.

           

    • Kontakty

      • Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Orła Białego Wałbrzych, ul. Wańkowicza 13
      • 748470989
      • ul. Wańkowicza 13 58-304 Wałbrzych Poland
      • Izabella Mazurek
      • Krystyna Baczyńska
      • Dorota Leksztan Monika Rajca
  • Galeria zdjęć

      brak danych